Przejęcie firmy UTi przez firmę DSV

Kupno firmy UTi przez DSV

Grupa DSV to jeden z bardziej liczących się graczy na logistycznym i transportowym rynku. Jest kompleksowym dostawcą tego typu usług, a propozycja jej aktualnie obejmuje mniej więcej 80 państw ze wszystkich kontynentów. Firma wyspecjalizowała się zwłaszcza w obszarze logistyki kontraktowej, funkcjonując w naszym kraju już od lat 90-tych ubiegłego wieku. W mniej więcej podobnym czasie zaczynała u nas działalność firma UTi Worldwide Inc, a w rzeczywistości firma została utworzona prawie sto lat temu i od tamtej pory jej usługi stoją na naprawdę wysokim poziomie. Ostatnio zaczęły się pojawiać plany zakupu firmy UTi Worldwide Inc przez firmę DSV, a całkiem niedawno plany te stały się faktem. Otrzymano wszystkie wymagane zgody zarówno akcjonariuszy jak i urzędów monopolowych, dzięki czemu utworzona zostanie jedna z najsilniejszych sieci przewozowo-logistycznych. Po fuzji zatrudniać ona będzie ponad 40 tysięcy specjalistów w osiemdziesięciu krajach, a liczba jej biur logistycznych i biur znacznie przekroczy tysiąc. Scalenie oferty tych dwóch firm spowoduje, że mogła się ona będzie nastawić na znacznie bardziej kompleksową obsługę swoich klientów.

Kupno firmy UTi przez DSVWładze DSV całkiem sporo oczekują po fuzji, pojawiły się również dalekosiężne plany wiążące się z dalszym rozwojem biznesu. aktualnie najwyższy priorytet ma możliwie szybkie doprowadzenie całości do końca. DSV ma już sporo doświadczenia w przejmowaniu różnych firm w ciągu minionych lat i w chwili obecnej bardzo na tym doświadczeniu będzie korzystać przy aktualnie prowadzonym projekcie. Można się spodziewać, że dochody po połączeniu DSV i UTi w skali globalnej mogą wzrosnąć nawet o połowę, a nowo powstała grupa ma się znaleźć wśród czterech największych operatorów zajmujących się logistyką. Na terenie naszego kraju integracja już się rozpoczęła, stając się przy tym doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i rozszerzenia kompetencji. Rzecz jasna jednym z jej najważniejszych obszarów jest najwyższa jakość obsługi klientów, zarówno w czasie okresu przejściowego, jak również po skończeniu integracyjnych prac. Dzięki temu nie tylko nie ucierpią oni w chwili obecnej, lecz też będą mieli zagwarantowane dużo korzystniejsze warunki w najbliższej przyszłości.